This collection of work from many of the foremost experts in the field offers new information and ideas covering the current state of research in the field, new tools and approaches in the social sciences, decision-making techniques for business, and the application of simulation and gaming methods in education. The authors also examine the growing popularity of video games and assess both their positive and negative influences on society and learning. The overall thrust of the book is that the use of techniques such as agent-based modeling in fields as diverse as psychology and economics has tremendous potential to help both research and practice advance radically. Consequently, it is a work of groundbreaking originality.
ترجمه فارسی (ترجمه ماشینی)
این مجموعه از کار بسیاری از متخصصان برجسته در این زمینه اطلاعات و ایده های جدیدی را ارائه می دهد که وضعیت فعلی تحقیقات در این زمینه، ابزارها و رویکردهای جدید در علوم اجتماعی، تکنیک های تصمیم گیری برای کسب و کار، و کاربرد شبیه سازی و روش های بازی در آموزش نویسندگان همچنین محبوبیت فزاینده بازی های ویدیویی را بررسی کرده و تأثیرات مثبت و منفی آنها را بر جامعه و یادگیری ارزیابی می کنند. هدف کلی کتاب این است که استفاده از تکنیکهایی مانند مدلسازی مبتنی بر عامل در زمینههای متنوعی مانند روانشناسی و اقتصاد پتانسیل فوقالعادهای برای کمک به پیشرفت تحقیقات و عمل دارد. در نتیجه، اثری با اصالت پیشگامانه است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.